• Home
  • Vedení účetnictví
  • Daňové poradenství
  • Kontakt
  • Vyzkoušejte nás
  • GDPR
POPTÁVKA
Activa-Praha
  • Vedení účetnictví
  • Daňové poradenství
  • Kontakt
ALL INCLUSIVE ŘEŠENÍ

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

Postaráme se kompletně o účetnictví vašeho podnikání, jako bychom se starali o své vlastní.

Ať jste živnostník nebo velká firma, věnujte se v klidu své práci a účetnictví přenechte nám.

Postaráme se o vaše účetnictví

jako o své vlastní

Již 27 let žijeme účetnictvím. Jsme tu pro vás, když potřebujete kompletní správu účetní agendy i drobnou konzultaci konkrétního případu. Věnujeme se velkým i malým firmám, právnickým osobám i živnostníkům.


Vidíme ekonomiku vaší firmy v souvislostech a včas vám doporučíme preventivní kroky, které vedou k úsporám času i peněz.


Budujeme dlouhodobé vztahy založené na důvěře. Díky osobnímu přístupu pečujeme o většinu svých klientů po dobu mnoha let a další k nám přicházejí na doporučení.

767-grafik02-15855528902908.png
27 let zkuŠENOSTÍ
5 ODBORNÍKŮ
Pracujeme online
ViDÍME ČÍSLA V SOUVISLOSTECH
PŮSOBíme PO VĚTŠINĚ čR
zÁLEŽÍ NÁM NA VAŠÍ PROSPERITĚ

Naši 
odborníci

Náš pětičlenný tým je plný zkušených a dlouholetých pracovníků v oboru.

803-toppngcom-person-icon-white-icon-980x994-15888456589829.png
Ing. Jaroslav Jičinský

Jednatel, daňový poradce

27 let zkušeností 

805-toppngcom-person-icon-white-icon-980x994-1588845665625.png
Ing. Alice Jičinská

Jednatelka, hlavní účetní

27 let zkušeností 

808-toppngcom-person-icon-white-icon-980x994-15888456712892.png
Helena
Šulcová

Samostatná účetní

815-toppngcom-person-icon-white-icon-980x994-15888456776397.png
Kateřina
Latová

Samostatná účetní

810-toppngcom-person-icon-white-icon-980x994-15888456838935.png
Jana
Krabsová

Účetní

Zkušenosti za

27 let

2 000 000

zpracovaných dokladů

100+

klientů je s námi déle než
5 let

40+

klientů je s námi déle než 15 let

350+

klientů jsme zastupovali na finančních úřadech

Jak s námi funguje

ONLINE ÚČETNICTVÍ

Jednoduše a přehledně zpracujeme vaše účetnictví online

01.

Přijedeme za vámi kamkoli po ČR. Rádi osobně poznáme vás i vaše podnikání.

02.

Dohodneme se na tom, jaká spolupráce pro vás bude ideální, a předáte nám všechny potřebné doklady. Importujeme je do našeho softwaru Premier.

03.

Budete-li chtít, naši programátoři se postarají o to, abyste mohli  pokračovat v práci s programem, na který jste zvyklí.

04.

Do svého online účetnictví budete moci kdykoli nahlédnout. Dohodneme se, jak často a jakou formou od nás potřebujete podrobné reporty.

05.

Budeme vám kdykoli k dispozici pro konzultace o stavu vašeho účetnictví, o optimalizaci daní či ekonomice vaší firmy. Vidíme vaše podnikání v souvislostech.

832-mockup.png
Cenová nabídka na míru

Naši klienti

Již 27 let se staráme o účetnictví našich klientů.
Efektivně a spolehlivě.

871-mapa-15855730560932.png

75 % klientů z oblasti

Praha, Kladno, Kolín, Beroun, Mělník, Benešov, Příbram, Mladá Boleslav, Nymburk, Kutná Hora

20 % klientů z oblasti

Hradec Králové, Liberec, Plzeň, České Budějovice, Jindřichův Hradec, Karlovy Vary, Chomutov

5 % klientů z oblasti

Ostrava, Olomouc, Brno, Zlín, Přerov, Prostějov


 

Spravujeme účetnictví v těchto segmentech:

Účetnictví pro právnické osoby

Pro malé, střední i velké firmy nabízíme komplexní správu účetní agendy včetně EET, přechodu na DPH, kontrolního hlášení apod. Sledujeme za vás novely v zákonech podle jednotlivých oborů. Našimi klienty jsou například firmy v automobilovém, potravinářském i textilním průmyslu, poskytovatelé finančních, IT, ubytovacích, zdravotních i vzdělávacích služeb.

Účetnictví pro fyzické osoby

Živnostníkům jsme k dispozici od individuálních jednorázových konzultací po vedení účetnictví all inclusive. Pomáháme se zavedením a administrací EET, přechodem na DPH, kontrolním hlášením apod. Našimi klienty jsou právníci, konzultanti, lektoři, řemeslníci i umělci.

Naši obchodní partneři o nás říkají:

  • Firma HAKO-MZDY zajišťuje profesionální zpracování mezd.

    S účetní kanceláří Activa Praha spolupracujeme od roku 2005. Majitelé pan Jičinský a paní Jičinská jsou pro nás zárukou bezchybně odvedené práce a příjemné komunikace. Pokud hledáte profesionální účetní servis a příjemné jednání, můžeme Activa Praha vřele doporučit.

    Tomáš Šíma, jednatel

  • Ing. Ladislav Kozák člen Komory auditorů České republiky

    Jako auditor oceňuji vaši práci při zpracování podkladů v oblasti vedení účetnictví a účetních závěrek. Vaše práce je pečlivá, průkazná a založená na aktivním přístupu.  Data od vás vycházela vždy ze znalosti konkrétních účetních podkladů a z komplexního pohledu na účetnictví.
     

  • JUDr. Dana Kořínková Ph.D, LL.M., advokátka a majitelka AK

    AK Kořínková nabízí svým klientům vysoce kvalifikované právní služby ve všech oblastech práva včetně práva mezinárodního.
    www.ak-korinkova.cz

    S firmou Activa Praha spolupracujeme již 12 let. Se vzájemnou spoluprací jsme velice spokojeni. Je založena na profesionalitě, bohatých zkušenostech a zároveň na lidském osobním přístupu. Velmi si našeho dlouhodobého partnerství cením.

Jsme tu pro vás, když potřebujete

tyto služby v oblasti účetnictví a daní:

  • založit firmu
  • zvládnout kontrolu z finančního úřadu
  • rozšířit svou firmu nad kapacitu současné účtárny
  • vaše společnost mění majitele či vedení
  • nové vedení firmy chce znát výsledky a fungování své společnosti
  • vaše současná účetní firma nestíhá a nereaguje včas na vaše požadavky
  • lépe vidět do svého účetnictví a pochopit, co se v něm průběžně děje
  • registrovat k dani
  • připravit se na daňovou povinnost
  • podat přiznání k daním všech typů
  • kontrolu uplatňování daňových nákladů, případně jiné řešení
  • pomoc s orientací ve vašich daňových povinnostech
  • ekonomickou analýzu své firmy v souvislostech

Máte jakoukoliv otázku

v oblasti účetnictví?

ZEPTEJTE SE
Zeptejte se

Vaše účetnictví rádi převezmeme, když hledáte komplexní péči o účetnictví a daně

Ať se nacházíte v jakékoli situaci, vaše účetnictví převezmeme rychle a profesionálně. Díky 27 letům zkušeností víme, co je potřeba udělat, abyste s převodem svého účetnictví do naší péče neztráceli zbytečně čas a energii. Postaráme se o každý detail.



1) Seznámíme se. Přijedeme za vámi kamkoli po České republice a rádi poznáme osobně vás i vaše podnikání.



2) Převezmeme od vás doklady v elektronické podobě. Máte-li pouze papírové, do elektronické formy je sami převedeme.



3) Zkontrolujeme všechny potřebné náležitosti faktur a zkontrolujeme jejich daňovou uznatelnost. Chybí-li potřebné údaje, sami vaším jménem kontaktujeme vašeho dodavatele a podklady s ním dořešíme.



4) Zadáme faktury do programu a spárujeme platby. Začneme se starat o platby vašich přijatých faktur, budete-li si to přát.



5) Měsíčně připravíme přiznání k DPH, kontrolní hlášení, přiznání k dani z příjmu a další potřebné dokumenty podle období.



6) Hlídáme termíny záloh na silniční daň a další daně. Všechny pravidelné platby vám včas připomeneme.



7) Myslíme proaktivně. Připomínáme vám včas všechny potřebné platby a díváme se na ekonomické zdraví vaší firmy v souvislostech. Umíme včas předejít mnoha nepříjemnostem.

Proč se vám vyplatí kvalitně vedené účetnictví?

Svěřit své účetnictví zkušeným profesionálům znamená dobrou investici. Dlouhodobá spolupráce s ověřeným dodavatelem vám ušetři mnoho starostí i času. Proto nenabízíme levné krabicové řešení, ale komplexní péči o ekonomické zdraví celé vaší firmy. Ušetřenou energii pak můžete v klidu věnovat své práci.

Objednejte si cenovou nabídku na míru

Cenová nabídka na míru
190-logo-01.png
  • Vedení účetnictví
  • Daňové poradenství
  • Kontakt
  • GDPR